#TheAdventureBegins

След цял месец отлагане, пътувания, четене, безцелно цъкане из мрежата и започване (но не завършване) на мащабни проекти като този блог, най-сетне написах своя първи пост! Първи, и няма да е последен. Благодаря на момичетата, които ми показаха какво е да си блогър - Миш, Айви, Йоана и Кати. Страхотни сте!

Сега ще разкажа някои неща за себе си и блога си, за да знаете какво да очаквате.

Първо на първо, този блог няма определена тема - може да си водя своеобразен дневник, да публикувам мъдри съвети (компетентна съм във всички области, поне на теория), ревюта на книги, booknerd глупости, безкрайни списъци, тагове, снимки и не на последно място - лично творчество.

Нямам никакви претенции за професионализъм - публикувам от смартфона си и никога не съм имала собствен блог преди.
Мога да изчезвам за месеци (Близнак съм все пак), да плещя пълни глупости и дори да засегна някого със сарказмите си. Единственото, което мога да обещая със сигурност е, че никога няма да ви е скучно.

Колкото до мен...
Аз съм запален читател пристрастен книгоман в напреднал стадий (не мисля, че дори в буук блогърските среди някой може да ме бие в тази област). Другите ми хобита са писане, изкуство и приключения. Наивна идеалистка, завладяна от идеята за героизма, истинската любов и съпричастието между хората. Християнка съм, но това е твърде лична темал.

Останалото така и така ще разберете с времето - хич не ме бива да се прикривам.

А засега - довиждане.


До следващия път

и

Валар Моргулис.


ПП: Ако случайно сте хейтъри, не си губете времето да ми пишете злобни коментарчета. И без друго не ми пука. Естествено, бих приела всяка добронамерена и полезна критика.




After a month of travelling, reading, pointless browsing in the internet and beginning (but not completing) big projects like this blog, I finally wrote my first post! First, and definitely not last. Thanks to the girls, who have shown me what being a blogger is - Mish, Ivy, Yoana and Cathy. You're great!

Now let me tell you some stuff about me and my blog so you'll be able to know what to expect.

First, this blog has no main topic - I may keep an online diary, publish wise advise (I'm competent in every area, at least theorеtically), book reviews, booknerd stuff, lists, tags, photos and last, but not least - personal art.


I'm definitely not a professional - I publish via my smartphone and I've never had a blog before. I may disappear for months (I'm a Gemini after all), waffle or offend someone with my sarcasm. The only thing I can promise for sure is that you'll never get bored.

About me...
I'm a keen reader a serious book addict (I don't think someone, even in book blogers' environment, can beat me in that area). My other hobbies are writing, art and adventures. A naive idealist, conquered by the idea about heroism, true love and empathy among people. I'm a Christian, but that's too personal topic.

You're gonna release the other things about me - I'm not good at concealing myself.

Bye now.

See you later

and

Valar Morghulis.

P.S. If you're haters, don't waste your time to write me cruel comments. I don't matter at all. Of course, I would accept every constructive critique.

Коментари

  1. ПП: Аз съм само на 13, 6ти за 7ми клас, но мисля, че това може да се компенсира с ум😂😂😂😉

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Eowyn! Извинявай ако ти нахалствам с множеството от коменталите си, но просто те моля да погледнеш моя блог. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре☺ то аз и иначе щях да го видя. Засега е як

      Изтриване
  3. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар